Aktuálně
Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®
Rozdělení rolí na pracovní poradě
Byť je příprava na poradu velmi důležitá, klíčová je realizace. Popíšeme si základní rozdělení rolí na poradě.
Celý pracovní proces je plnění úkolů
“Nezapomeň mi schválit ten cesťák,“ volá na vás kolega ráno na chodbě. Pak otevřete e-mail a už se to na vás řítí: tohle je třeba vyřešit, přeposlat, zadat, termín už hoří. Úkoly a zase úkoly. Celý pracovní proces je bez nadsázky plnění úkolů. Je ale až s podivem, jak málo sofistikované nástroje jsou využívány pro zadávání, sledování a vyhodnocování úloh středního a vrcholového managementu. Tedy ve srovnání s pokročilými systémy, které řídí plánování výroby, predikci poptávky, sklady, logistiku…
Opustili jsme technologii Microsoft Sharepoint
Jak naše zkušenosti s poradami přibývaly a agendu jsme postupně rozšiřovali, narazili jsme i na technologické omezení, a to technologii Microsoft SharePoint, kterou jsme neměli plně v rukou. A tak mnoho nápadů, jak zefektivnit náš nástroj, na toto omezení naráželo.
Business Process Management (BPM)
Jaké jsou nejdůležitější faktory, které je třeba zohlednit při výběru nástrojů pro Business Process Management a čím mohou být nástroje BPM prospěšné při procesu digitalizace? Máme pro vás několik užitečných tipů. Jak správně vybrat BPM?
Zobrazujeme data revolučním způsobem
myTEAM® si úspěšně razí svou cestu. Roste počet jeho uživatelů i dostupných modulů. Potvrdil se náš předpoklad, že celkový process management, projektové řízení společně s problematikou DMS (správy dokumentů) potřebují řešit společnosti napříč různými obory podnikání.
Pryč s papírovými zápisky
Jsou tací, kteří si, byť jen ze zvyku, píší výstupy z porady do zápisníku nebo na obyčejný papír, ale ruku na srdce, kdo z nich má disciplínu si konkrétní úkoly zaznamenat do svého úkolovníku. Agenda Řízení porad přinesla v této věci velký skok díky jednoduché možnosti tvořit zápis elektronicky, přímo na poradě. Pojďme si připomenout argumenty obhájců papíru:
O své zákazníky pečují konzultanti Service Desk
Nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. Ale pokud vznikne, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Snažíme se, aby každý konzultant Service Desk znal „svého“ zákazníka a byl připravený jeho požadavky vyřešit odborně a v co nejkratším čase. Co všechno patří mezi služby, které našim klientům poskytujeme?