Aktuálně

Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®

Porady staré jako lidstvo samo

Kolik času strávíme na poradách a schůzích? Podle statistik jsou to až dva roky života! Nikdo z nás si tento údaj pravděpodobně neověří, ale často v duchu odpočítáváme vteřiny, které nás dělí od událostí, na které se těšíme.

myTEAM ve finále soutěže IT PRODUKT ROKU 2019

Probíhá třináctý ročník soutěže IT řešení, kterou pravidelně vyhlašuje redakce magazínu COMPUTERWORLD. Náš systém myTEAM se jako finalista už nyní může pochlubit prestižním oceněním IT produkt roku 2019.

Náskok díky procesnímu řízení

Aniž to asi vnímáme, většina toho, co v pracovní době děláme, jsou činnosti vztahující se k jednotlivým pracovním úkolům. Tyto úkoly si definujeme sami, zadávají je nadřízení z organizační struktury nebo projektů, o něco nás požádají kolegové či klienti. Náš každodenní život je plněním úkolů. Jak si je všechny evidovat, nezapomenout na ně, řešit je ve správném pořadí, ale také informovat o jejich splnění? To je určitě velkou výzvou pro řadu z nás, ať jsme od povahy spolehliví a přesní, nebo se k tomu musíme nutit a vést.

Neutíká vám čas na poradách mezi prsty?

Proč je pro člověka tak důležité sledovat hodiny? Zběsilý úprk hodinových ručiček udává rytmus naší každodennosti a budí dojem, že jsme vždy dva kroky za ním. Vnímání času bývá velice subjektivní, často se v něm doslova ztrácíme. Potkávat se bez jasně stanoveného data a hodiny? Setkání dvou lidí by bylo věcí náhody. V dnešní uspěchané době, kdy vážíme každou minutu, něco nepředstavitelného.

Hlavní problémy při implementaci DMS/EMS

Jaké jsou nejdůležitější předpoklady pro správný výběr a kvalitní fungování systému pro správu obsahu? Měly by být intuitivní a snadné, aby se s nimi uživatelé sžili a přijali jejich používání. Na druhou stranu musí být robustní, aby plnilo očekávání z pohledu bezpečnosti, nastavení práv a výkonu. Miroslav Hampel (KVADOS, a.s.) vysvětluje, jaké jsou hlavní problémy a požadavky při implementaci DMS/EMS.

Revoluční uživatelské rozhraní (GUI)

Uživatelské rozhraní běžných DMS bývá velmi konzervativní. Jeho design určovali v minulosti především programátoři a ti měli dobré důvody, proč musí seznam, detail, rozcestník i jednotlivé funkcionality vypadat zrovna takto. A jejich poslední a zdrcující argument? Jinak to prostě nejde, protože to bude pomalé.

Nové vydání magazínu yourK

Snem každé obchodní společnosti je najít průsečík mezi poptávkou a nabídkou a držet zásoby v přesné výši poptávky zákazníků. Kdyby nákupčí viděli do budoucnosti, tak by mohli snadno předpovídat, po čem zákazníci zrovna zatouží, a předem se zásobit. Obrovský potenciál v sobě skrývají neuronové sítě, které se snažíme využít také v našich produktech. A na čem dalším jsme pracovali v uplynulém období?

Co má být výstupem z porady? Přece úkol!

Úkolování je nejčastějším výsledkem každé porady: úkoly jsou měřitelné a schopnost sledovat jejich plnění je klíč k úspěchu. Ano, jedním z dalších cílů bylo mít v průběhu porady kdykoliv možnost vytvořit úkol pro jakoukoliv osobu nebo skupinu. A samozřejmě dle pravidla SMART, s jasným zadáním a termínem splnění.

Hlavní výhody DMS a využití v praxi

Systém myTEAM® zastává všechny funkce DMS a nad ně přidává řízené procesy – workflow. Už na začátku procesu zakládání dokumentu se k němu přidávají základní evidenční informace (takzvaná metadata). Podle nich se pak vyhodnocuje, jak se proces bude krok za krokem chovat – tedy například, komu bude dokument odeslán ke schválení, kdo je za něj zodpovědný apod. Pojďme si shrnout hlavní výhody DMS a využití praxi.

WordPress Lightbox Plugin