Aktuálně

Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®

Běh obchodu řídí smlouvy

myTEAM hlídá všechny smlouvy v systému a kontroluje jejich platnost nebo nastavené revize. Na hlavičce si totiž lze nastavit krom klasického hlídání platnosti také periodické revidování smlouvy, třeba roční revizi. To se nejvíce hodí u smluv, které jsou na dobu neurčitou – je dobré čas od času přehodnotit jejich přínos společnosti.

Projektová metodika vs. nástroje

Od nepaměti lidé realizují rozličné projekty. S mírnou nadsázkou lze konstatovat, že každý z nás už řídil stovky, ba tisícovky projektů. Jako malí jsme tvořili z lega, v dospělosti stavíme dům, rekonstruujeme byt, řešíme úkoly v zaměstnání. Máme ale vždy potřebné nástroje k tomu, abychom projekt úspěšně dokončili?

Nový vytěžovací systém DOCU-X OCR

Zpracováváte měsíčně stovky faktur? Pak neplýtvejte časem na přepisování dat z dokumentů do systému. Díky vytěžovacím systémům integrovaným s myTEAM® se faktura založí skoro sama. Do systému vstupuje faktura přes modul Podatelna, buď jako elektronický dokument, který lze také vytěžit, nebo přijde fyzicky poštou…

Jarní novinky v produktech KVADOSu

V aktuálním vydání newsletteru myRELEASE vás provedeme novinkami, na kterých jsme v našich produktech v uplynulém období pracovali. Ale protože video vydá za tisíc slov, připravili jsme pro vás malou ochutnávku!

Představujeme modul pro správu interních požadavků

Představujeme vám funkčního pomocníka pro správu interních požadavků. Nákup nového hardwaru, nábor zaměstnanců, požadavky na nákup nebo jen hlášení požadavku na opravu zařízení nebo auta jsou díky našemu Service Desku přehledně a centrálně evidovány, a hlavně rychle vyřízeny.

Partnerství s ESO9 international

Vedle standardních obchodních projektů jsme získali nového partnera z naší branže, společnost ESO9 international z Olomouce dodávající ERP systém ESO9. Jsme rádi, že naše řešení myTEAM® považují za zajímavé, a už se velmi těšíme na spolupráci.

myTEAM® ve stavebním průmyslu

myTEAM® se dostal také do stavebního průmyslu, konkrétně do společnosti Prefa Brno specializující se na dodávky kvalitních výrobků z betonu, železobetonu a předpjatého betonu. Společnost hledala nástroj, který by pracovníkům umožnil efektivně komunikovat a zadávat úkoly. Zaměstnanci se totiž nacházejí na různých pracovištích a mnozí často pracují z domova. Software myTEAM® si nejdříve 30 pracovníků vyzkoušelo prostřednictvím demoverze….

Webinář – Digitální správa nemovitostí i požadavků

Každá společnost se během roku setká s pravidelnými či náhodnými požadavky na údržbu nemovitostí, nákup hardwaru nebo nábor zaměstnanců. Poradíme vám, jak účinně pracovat s požadavky od výměny zlomené kliky až po celkovou správu budov. A hlavně, jak to vše dělat digitálně a jednoduše! Zveme vás na WEBINÁŘ myTEAM a to zcela zdarma.
Více informací o webináři naleznete v sekci WEBINÁŘE.

Novým uživatelem myTEAM je společnost Contipro

Významná biotechnologická společnost Contipro vyrábějící kyselinu hyaluronovou pro farmacii a kosmetiku se rozhodla využít moduly pro řízení porad a projektů k zefektivnění vnitropodnikových procesů. Klíčovým důvodem bylo podle Jakuba Kožnara, CIO společnosti, vedle unikátního uživatelského rozhraní také předání znalostí a zkušeností s řízením podnikových inovačních projektů, jejichž efektivní správa je součástí kvadosáckého řešení myTEAM®…

WordPress Lightbox Plugin