O své zákazníky pečují konzultanti Service Desk

Bře 1, 2019

Nejlepší požadavek je takový, který vůbec nevznikne. Ale pokud vznikne, musíme jej identifikovat dříve než zákazník. Snažíme se, aby každý konzultant Service Desk znal „svého“ zákazníka a byl připravený jeho požadavky vyřešit odborně a v co nejkratším čase. Co všechno patří mezi služby, které našim klientům poskytujeme?  

Každý den přicházejí vybraní konzultanti již před šestou hodinou ranní a provádějí celou řadu kontrol směřujících k jedinému výsledku: aby zákazníci mohli začít svůj pracovní den s plně funkčními systémy, zcela bez omezení a komplikací. A ani toto ještě není vše – nad veškerými systémy, servery a aplikacemi bdí systém ICINGA, který hlídá klíčové procesy a volá vybraným pracovníkům Service Desku, jakmile zaznamená přerušení některé funkčnosti či nedostupnost služby. Tento proces zajišťujeme v režimu 24/7. V neposlední řadě mají zákazníci k dispozici službu pohotovosti, kdy mohou v definovaném čase – tedy po pracovní době a o víkendech – telefonicky požádat o pomoc či konzultaci a obratem tak vyřešit případný problém, čímž se samozřejmě minimalizuje dopad na jejich byznys.

Dle konkrétní doby a rozsahu připravujeme na tuto nadstandardní službu individuální nabídku. Veškerou hybnou silou a hnacím motorem je pro naše oddělení služeb spokojenost našich zákazníků. Prostřednictvím našich cenných pracovníků chceme poskytovat odborné a maximálně profesionální služby.

 

Zajímají vás informace o softwaru myTEAM? Více v našich článcích:

Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme: +420 597 403 403 | myteam@kvados.cz

© KVADOS, a. s. Všechna práva na obsah vyhrazena. Loga a jména produktů jsou ochrannými
nebo registrovanými ochrannými známkami akciové společnosti KVADOS a jiných držitelů.

WordPress Lightbox Plugin