Aktuálně
Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®
Řídit projekt správně není snadné
Řídit projekt správně je oříšek. Říká se, že všechny cesty vedou do Říma a že existuje mnoho způsobů, jak dosáhnout cíle. Ne vždy se však podaří dotáhnout projekt v plánovaném čase a do všech detailů. Tyto dva faktory přitom patří mezi nejdůležitější k posouzení jeho úspěšnosti. Dalšími kritérii jsou kvalita výsledku, vynaložený čas a náklady. Zde právě bývají u mnoha projektů značné rezervy.
Nové vydání magazínu yourK
Znáte to. Firemní dokumenty si často žijí svým vlastním životem. Obíhají jednotlivá pracoviště v různě dlouhých cyklech a některá schvalovací razítka se zdají být až miliardy světelných let vzdálená. Čím více se vzdálenosti a velikosti pracovišť zvětšují, tím méně je manažer schopen dohlédnout na to, že vše probíhá podle pravidel a v termínu. Jak ale uhlídat tak důležité dokumenty, jakými jsou smlouvy a směrnice?
myTEAM získal ocenění IT PRODUKT ROKU 2019
Systém myTEAM obdržel cenu pro nejlepší IT produkt, a to v kategorii systém pro správu obsahu za rok 2019. Porota ocenila především zajímavé uživatelské rozhraní, přehlednost bez nutnosti podrobných vhledů a celkové řízení dokumentů a týmů.
Rizika špatně připravené porady
Denně probíhá ve firmách velké množství porad, ať už schůzky oddělení, se zákazníky či projektové porady. Často bývají nastaveny tak, že se pravidelně opakují a je sledován pokrok ve stanovených cílech a vývoj v čase. Měřitelnost výstupů a výsledků je samozřejmou potřebou. Plánování a realizace porady s sebou však nese určitá rizika a záleží nejen na organizátorovi, ale také na účastnících, jak úspěšně proběhne. Jaká rizika to jsou a jak se jim vyhnout?
Procesní řízení dokumentů – DMS
I v dnešní elektronické době stále existují společnosti, kde vládne doslova „papírový středověk“. A i tam, kde už si s elektronickými dokumenty rozumí, bývají stále klíčové dokumenty evidovány v papírové podobě. Něco v nich dohledat znamená někdy projít i celou firmu.
PRŮMYSL 4.0 VE VAŠÍ KANCELÁŘI
Často dnes slýcháme o průmyslu 4.0 a o nutnosti zavádět další automatizaci a inteligenci do procesů řízení výroby. Využívání pokročilých systémů na plánování a řízení výroby bereme už jako samozřejmost. Automatizované technologie vstupují do skladů a práci skladníků běžně řídí mobilní zařízení. A zřejmě jen hrstka manažerů pochybuje o tom, že nasazení nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky formou CRM a především mobilních obchodních systémů na tabletech výrazně zvyšuje efektivnost práce obchodních zástupců.
Automatické testy aneb chyba jako výzva
Také máte pocit, že se současná doba zrychluje? Lidé se přesunují z místa na místo mnohem rychleji, globální informace se šíří rychlostí blesku a stále častěji přicházejí na trh produkty i software, které ve srovnání s těmi předešlými nemají zásadní přidanou hodnotu. Přesto se nás výrobci snaží přesvědčit, že je musíme mít. A jaksi náhodou mají elektronická zařízení některých výrobců dobu životnosti jen o málo delší, než je jejich záruční doba.
Taky už vás nebaví dlouhé a neefektivní porady?
Samozřejmostí moderní doby je využívání inteligentního softwaru. Očekáváme a požadujeme jej ve svých automobilech, domácnostech, ve výrobních procesech větších firem. Existují však stále oblasti, ve kterých přetrvává představa, že si člověk vystačí s vlastní hlavou a kusem papíru. S tím se přece nemohou nadšenci pro IT smířit!
Workflow není zaklínadlo
Workflow – dnes velmi módní pojem. Často se používá, ale ne vždy si pod ním lidé vybavují něco konkrétního. A tak ho vysvětlíme. Pro systém myTEAM je totiž zásadní, patří k jeho řešení naprosto neodmyslitelně. V překladu do češtiny znamená „pracovní postup“. Proč je to tedy slovo, které se skloňuje až v posledních několika letech? Copak předešlé verze informačních systémů neměly pracovní postupy?
Řízení porad – vyzkoušeli jsme na vlastní kůži
Protože i KVADOS je společností, která hojně využívá porady jako komunikační prostředek, rozhodli jsme se zabývat touto problematikou detailněji. Cíl byl zřejmý – chtěli jsme, aby všechny naše porady byly co nejefektivnější. Po dlouhém sběru informací a zkušeností naše hloubání zrodilo zadání pro první verzi modulu myTEAM® – Řízení porad. Ten dnes využíváme už dlouhých osm let a nutno říci, že nás to velmi posunulo. A jaké byly naše počáteční cíle při vývoji agendy?