Náskok díky procesnímu řízení

7. Čvn 2019 | Manažerské řízení

Aniž to asi vnímáme, většina toho, co v pracovní době děláme, jsou činnosti vztahující se k jednotlivým pracovním úkolům. Tyto úkoly si definujeme sami, zadávají je nadřízení z organizační struktury nebo projektů, o něco nás požádají kolegové či klienti. Náš každodenní život je plněním úkolů. Jak si je všechny evidovat, nezapomenout na ně, řešit je ve správném pořadí, ale také informovat o jejich splnění? To je určitě velkou výzvou pro řadu z nás, ať jsme od povahy spolehliví a přesní, nebo se k tomu musíme nutit a vést.

Jedním z užitečných nástrojů je pro vás určitě e-mail. I ten ale má své limity. Pro efektivní práci je nutné mít v úkolech pořádek a jejich plnění si co nejvíce zjednodušit. Kapacita paměti není neomezená a den trvá pouze 24 hodin. Ne vše přitom musíme dělat ručně, ledaco se dá automatizovat. My v KVADOSu jsme nutnost „pomocníka“ s úkoly a procesy pochopili už před několika lety. Bylo to jedním z klíčových motivů pro vznik produktu myTEAM®, který jsme po úspěšném využívání u nás nabídli také na trhu.

Naštěstí se doba posunula a dnes si již každá firma, nikoliv výhradně softwarová, uvědomuje nezbytnost procesního řízení a efektivního úkolování. Procesy jako schvalování faktur, které nyní klienti tolik poptávají, jsou vlastně už spíše o procesech plánování rozpočtu, schvalování žádanek a objednávek. Schvalování dovolených, cestovních příkazů, směrnic, ale i smluv nebo nabídek – to vše jsou procesy a úkoly, kde si opět lze přizvat automatizované pomocníky.

Chcete být v obraze? Odebírejte náš newsletter.

Kontaktujte nás