Aktuálně
Novinky a zajímavosti ze světa myTEAM®
Přínosy zavedení DMS v číslech
Při zvažování koupě nového DMS systému určitě zvažujete v první řadě to, jaké přínosy to bude pro váš byznys mít. Jako manažeři máte rádi všechno vyčíslené. Pojďme se společně podívat, co můžete se systémem myTEAM získat.
Využívejte šablony projektů
Každý projekt zahrnuje nepřeberné množství kroků a činností. Může se tak stát, že při plánování projektu na nějaký ten krok zapomenete. Je proto vhodné využít kvalitní šablonu vycházející z již ověřených postupů, a spuštění nového projektu si tak zjednodušit. Tu nejkvalitnější šablonu šitou na míru právě …
Aeras díky myTEAM standardizuje projektové řízení
Pro společnost Aeras jsme zavedli řešení myTEAM® pro práci s úkoly a projekty. Mimo jiné budou strategicky podporovat interní komunikaci pomocí modulu řízení porad. A díky tomu, že jejich pracoviště čítá více lokalit, jim bude pomocníkem k řízení úkolů i mobilní úkolovník.
Testování uživatelského zážitku aneb jak na UX design
Jak zjistit, co lidé chtějí? Co se jim líbí? Jak přemýšlejí? Vyzkoušeli jsme testování uživatelského zážitku, neboli UX. Nasbírali jsme díky tomu hodně užitečných podnětů na rozšíření funkcionalit.
Jak na přípravu pracovní porady?
Pravděpodobně každý z nás už zažil poradu, kdy odpočítával minuty do jejího konce. Důvodů může být spousta a my si pojmenujeme ty nejčastější:
Zkušenosti s myTEAM – rozhovor s Michaelou Hrbkovou, IBG
Zeptali jsme se v IBG na jejich dosavadní zkušenosti s aplikací myTEAM. Rozhovor nám poskytla business analytička, paní Michaela Hrbková.
Potkávejme se na webinářích!
Připravujeme pro vás sérii webinářů, na kterých se s vámi podělíme o naše know-how v oblasti řízení vnitropodnikových procesů. Neváhejte se k nám přidat, dozvíte se spoustu užitečných tipů a informací!
Směrnice usnadňují komunikaci na pracovišti
Směrnice nejen že umožňují formálně dodržovat zákon, ale řídí každodenní činnosti na pracovišti a chrání jak zaměstnance, tak zaměstnavatele. Jak vám pomůžou v každodenním provozu?
VÝSLEDKY PRŮZKUMU: Jak řídí firmy své vnitropodnikové procesy?
V uplynulém období jsme realizovali průzkum, který měl za cíl zjistit, jaké nástroje využívají české firmy pro řízení vnitropodnikových procesů. Zeptali jsme se majitelů a manažerů. Co jim při každodenních aktivitách pomáhá, co je naopak brzdí?
Home office? Oceníte sdílení dokumentů
Práce z domova je dnes už běžnou formou spolupráce se zaměstnanci. Má však svá specifika a nese s sebou i jistá rizika. Porady nahradíte telekonferencemi nebo Skype cally, jak ale zajistit, aby se všichni dostali k potřebným dokumentům v jejich aktuální verzi?