Zkušenosti s myTEAM – rozhovor s Michaelou Hrbkovou, IBG

Čvn 5, 2020

Zeptali jsme se v IBG na jejich dosavadní zkušenosti s aplikací myTEAM. Rozhovor nám poskytla business analytička Michaela Hrbková.

1. V loňském roce jste začali využívat kvadosácký myTEAM. Co pro vás bylo při výběru tohoto softwaru rozhodující? Jak jste jednotlivé oblasti řešili předtím?

Hledali jsme nástroj, který by komplexně řešil evidování úkolů, porad, sdílení dokumentů, abychom měli naše projekty i interní řízení celkově dobře procesně uchopené. Přece jenom už nejsme malá společnost a řešit vše po emailech nebylo příjemné, natož pak efektivní. Rozhodující byla hlavně uživatelská přívětivost prostředí, filtrace a škálovatelnost dle našich potřeb. Mě osobně velice zaujala logika myTEAM, a tím si mě i získal. Dříve jsme využívali kombinaci Sharepointu s Outlookem, což v zásadě nebyla špatná cesta, ale řešení to bylo časově mnohem náročnější, navíc s růstem společnosti se stalo nevyhovující.

2. Aktuálně myTEAM pro řízení úkolů a porad využívá 60 pracovníků. Jak si na systém práce s úkoly zvykají? Splňuje řešení myTEAM očekávání, s nimiž jste do implementace systému vstupovali?

Přijetí systému bylo celkem bezbolestné. Management to uvítal jako skvělý nástroj řízení, pracovníci oceňují přehledné vedení úkolů s jasnými zadáními, prioritami a termíny plnění. Naše očekávání byla naplněna, ale jak to bývá, už teď mám v hlavě několik námětů i další podněty od kolegů, jak pro nás myTEAM ještě vylepšit. Pokud se nám to podaří, dokážeme společně optimalizovat naše interní procesy více do detailu.

3. Lze říci, v čem konkrétně je myTEAM pro Vaši práci přínosný, co se zlepšilo? (u všech uživatelů, ale třeba pro Vás osobně)

Zlepšila se komunikace mezi jednotlivými odděleními, začali jsme víc pracovat s prioritami: celková evidence úkolů a jejich vyhodnocování, plnění termínů atp. Přece jenom když má člověk úkoly na jednom místě, mnohem lépe se s nimi pracuje. Navíc velký přínos je i sebeřízení, které myTEAM poskytuje.

4. Máte v plánu využívání myTEAM dále rozšiřovat a rozvíjet – jakým směrem?

Určitě ano, už nyní jsme ho rozšířili o řízení projektů, což je pro náš byznys nesmírně důležité. Dále máme v plánu realizovat DMS a uvažujeme i nad dalším rozšířením modulů.

Zajímá vás více referencí? Projděte si naše případové studie!

Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme: +420 597 403 403 | myteam@kvados.cz

© KVADOS, a. s. Všechna práva na obsah vyhrazena. Loga a jména produktů jsou ochrannými
nebo registrovanými ochrannými známkami akciové společnosti KVADOS a jiných držitelů.

WordPress Lightbox Plugin