MARLENKA international

O klientovi

Dnes je MARLENKA známá a osvědčená značka, z níž přímo odkapává sladký med. Byla založena v roce 2003 a proslavila se především výrobou výtečných medových dortů podle staroarménské receptury. Rostla postupně z malé rodinné firmičky až do současné podoby, kdy zaměstnává 260 lidí a své medové dobroty vyváží do více než 40 zemí celého světa. S rychlým rozvojem se ovšem vynořila potřeba změny řízení i potřeba lépe ošetřit veškeré vnitrofiremní procesy, ať už se jedná o oběh dokumentů, nebo řízení schůzek a porad.

 

Výchozí stav

„Cítili jsme potřebu zapojit do rozvoje společnosti a také do rozhodování více lidí napříč odděleními a optimální řešení hledat v rámci týmu. Zároveň bylo jasné, že pro tento způsob řízení potřebujeme i vhodný informační systém, ve kterém budeme schopni projekty spravovat a narovnáme stávající interní procesy i vedení jednotlivých agend”, říká Raul Stuchlík, výkonný ředitel společnosti.

 

Výběr systému

Při výběru informačního systému, který by projektové řízení podpořil a zároveň uměl řídit oběh dokumentů i vnitrofiremní procesy, zvažovali v MARLENCE několik kritérií. Chtěli pokud možno systém od některého ze stávajících dodavatelů informačních systémů, dalším důležitým faktorem byla cena a také dlouhodobá udržitelnost řešení. „myTEAM byl schopen nabídnout nám zapracování mnoha našich konkrétních požadavků, které vycházejí ze specifik potravinářského průmyslu,“ uvádí Raul Stuchlík.

 

Naše řešení

Je třeba říct, že co se týče práce s dokumenty, nepanoval v MARLENCE v žádném případě pravěk. „Od nového DMS řešení jsme ale očekávali, že bude řídit celý cyklus dokumentu – od jeho vzniku přes připomínkování, revidování, podepisování, seznamování s dokumentem až po jeho archivaci a skartaci. A to myTEAM umí.“ V MARLENCE využívají také modul pro řízení schůzek a porad a s tím související centrální úkolovník. „Úkoly nevznikají jen v projektech, ale také na schůzkách i v souvislosti s konkrétními dokumenty. Právě kvalitnější úkolování je jednou z přidaných hodnot celého řešení. Je pravda, že někdo úkolovat nepotřebuje, pro někoho jsou naopak přesně zadané úkoly nezbytné. Záleží na pozici ve firmě, na osobní disciplíně i na množství úkolů, které přicházejí. Postupně se lidé učí zadávat úkoly přesně a řádně, tak aby se řešitel nemusel dotazovat,“ popisuje zkušenosti v MARLENCE Raul Stuchlík.

 

Doporučení z MARLENKY

Zvažujete-li zavedení informačního systému pro řízení vnitrofiremních procesů ve vaší firmě, nabízíme pár doporučení z MARLENKY: „Je třeba investovat do předanalýzy a detailně popsat stávající systém řízení firmy i systém nový. Výhodné je myslet etapově a implementaci řešení naplánovat dle jednotlivých oblastí, které má systém ošetřovat. Počítejte také s budoucími náklady na změny systému – ten se totiž musí neustále přizpůsobovat novým a novým požadavkům, které zaručeně přicházejí. Každá firma se stále mění a řízení na to musí pamatovat,“ uzavírá Raul Stuchlík.

Řešení myTEAM® pro řízení vnitrofiremní procesů,
dokumentů a úkolů využívá v MARLENCE

Zajímá vás více informací o projektu? Navrhneme řešení i pro vás! Kontaktujte nás, rádi se s vámi sejdeme.

WordPress Lightbox Plugin