Webinář – Smlouvy a směrnice

Dokumentů jako jsou smlouvy a směrnice, se ve firmě nezbavíte. Můžete si ale co nejvíce usnadnit práci při vzniku těchto dokumentů, práci s nimi a následném dohledání. Času nemáme nikdo nazbyt a každá minuta se počítá. Proto se s námi pojďte podívat, jak efektivně pracovat s těmito dokumenty. Čekají Vás také praktické ukázky a spousta zajímavých tipů. Připravili jsme pro vás WEBINÁŘ myTEAM, a to zcela zdarma.

TÉMATA WEBINÁŘE

  • jaké jsou výhody digitalizace dokumentů a co na to legislativa?
  • proč nestačí sdílená složka na disku a emailové notifikace?
  • jak procesně řídit životního cyklus smluv a směrnic?
  • jak pohodlně vyhledávat a mít dokumenty neustále po ruce?
  • jak zajistit bezpečnost a práva při sdílení dokumentů?
  • a další zajímavosti z oblasti DMS a řízení smluv a směrnic

 

CO SI ODNESETE

           Spoustu tipů, jak:

  • sdílet a snadno dohledat smlouvu i při práci na dálku
  • usnadnit jejich vznik pomocí vzorů či šablon
  • rychle vyžádat připomínky či schválit smlouvu
  • hlídat platnost a pravidelné revize smluv a dodatků
  • řídit archivaci a skartaci
  • zajistit seznámení zaměstnanců s relevantními dokumenty
  • hlídat platnost a pravidelné revize směrnic
  • snadno publikovat nové verze směrnic

          Praktické ukázky:

  • Jak využít pro řízení smluv a směrnic softwarovou aplikaci
  • Jak můžete i vy začít ihned využívat aplikaci s již nastavenou metodikou
  • Získáte konzultaci a demo verzi produktu myTEAM zcela zdarma

 

    • 00

      dny

    • 00

      hodiny

    • 00

      minuty

    • 00

      vteřiny

    Datum

    Lis 30 2021

    Čas

    13:00 - 13:50

    Řečníci

    WordPress Lightbox Plugin