ŘÍZENÍ PROVOZU

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ

Evidence budov a pracovních prostorů – Plánování revizí – Smlouvy a výpisy z katastru nemovitostí – Agenda pojistných událostí – Pravidelná údržba

Modul vám přinese sjednocení řízení v oblasti správy nemovitostí do jednoho pracovního prostředí. Získáte dohled a kontrolu nad stávajícím stavem budov, veškerou dokumentaci a postupy vedoucí ke kvalitnější údržbě, přehlednější komunikaci a snížení nákladů na provoz. Taková integrace řízení přinese výrazné synergické efekty, sníží chybovost a poruchovost. Kvalitní pravidelná údržba zase prodlouží životnost. Celý proces se zrychlí a hlavně zprofesionalizuje.

  • máte k dispozici evidenci se základními informacemi o konkrétní nemovitosti, jež společnost vlastní nebo je v nájmu
  • všechny nájemní, pojistné či provozní smlouvy máte v digitalizované podobě
  • můžete snadno plánovat revize dle stanovené frekvence
  • máte přehled o nájemnících, správcích a majetkových vztazích
  • zjednoduší se vám nepříjemná administrativa při vyřizování pojistné události

 

SPRÁVA VOZOVÉHO PARKU

Příprava k převzetí vozidla – Evidence vozidel – Souhrn technických informací – Knihy jízd – Řízená dokumentace – Sledování ujetých kilometrů – Elektronické předávání vozidla – Sledování pravidelné údržby – Agenda pojistných událostí – Autolékárničky – STK – Plné moci k užívání vozidel – Dálniční známky – Pneumatiky

S tímto modelem získáte elektronického fleet manažera, který zajistí všechny administrativní činnosti a procesy spojené se správou vozidel. Centralizuje veškerou práci s flotilou automobilů do jednoho přehledného pracovního prostředí.

  • získáte kompletní správu a evidenci všech firemních i soukromých vozidel vč. související dokumentace
  • systém pomáhá s přípravou vozidel k převzetí a předáním informací o stavu vozidla
  • můžete určit garanta vozidla, který je za jeho provoz zodpovědný
  • máte po ruce digitální knihu jízd a všechny spojené služby – evidence tankování, parkování, mycí programy atd.
  • máte pomocníka na pravidelnou údržbu, který organizačně zabezpečuje garanční prohlídky, STK, školení řidičů

 

ŘEŠENÍ POŽADAVKŮ – SERVICE DESK

Pro jednoduché a rychlé vyřízení vnitrofiremních požadavků poslouží modul Service Desk. Poskytuje uživatelům nástroj k zadávání, evidování, sledování a řešení servisních požadavků. Cílem je umožnit efektivně řídit a standardizovat požadavky formou úkolů. Šetří náklady a čas díky optimalizaci procesů.

  • získáte přehled nad plněním úkolů, a tím můžete zrychlit vyřízení požadavků
  • odpadne vám neefektivní komunikace prostřednictvím e-mailů
  • při vzniku nejasností máte po ruce historii komunikace
  • systém hlídá smluvní termíny a reakční čas dle priority
  • požadavky jsou kategorizovány dle typu, vlastností, reakčních časů nebo zodpovědných osob
  • máte kdykoliv po ruce reporty úspěšnosti vyřízení

     Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme: +420 597 403 403 | myteam@kvados.cz      

     Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme:
    +420 597 403 403 | obchod@kvados.cz

    Kontaktujte nás