PROCESNÍ ŘÍZENÍ DOKUMENTŮ – DMS

I v dnešní elektronické době stále existují společnosti, kde vládne doslova „papírový středověk“. A i tam, kde už si s elektronickými dokumenty rozumí, bývají stále klíčové dokumenty evidovány v papírové podobě. Něco v nich dohledat znamená někdy projít i celou...

číst více

Hlavní problémy při implementaci DMS/EMS

Jaké jsou nejdůležitější předpoklady pro správný výběr a kvalitní fungování systému pro správu obsahu? Měly by být intuitivní a snadné, aby se s nimi uživatelé sžili a přijali jejich používání. Na druhou stranu musí být robustní, aby plnilo očekávání z pohledu...

číst více

HLAVNÍ VÝHODY DMS A VYUŽITÍ V PRAXI

Systém myTEAM® zastává všechny funkce DMS a nad ně přidává řízené procesy – workflow. Už na začátku procesu zakládání dokumentu se k němu přidávají základní evidenční informace (takzvaná metadata). Podle nich se pak vyhodnocuje, jak se proces bude krok za krokem...

číst více

 Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme: +420 597 403 403 | myteam@kvados.cz      

 Kontaktujte nás a rádi se s vámi sejdeme:
+420 597 403 403 | obchod@kvados.cz

Kontaktujte nás